Op deze pagina vind je antwoorden op vragen over het bestellen en betalen in onze webshop.
Heb je toch een andere vraag, stel deze dan aan onze klantenservice via ons contactformulier, via de chat of via WhatsApp.
Bestellen
Bij het bestellen van een product, worden de volgende stappen doorlopen:
- Product toevoegen aan je winkelmand.
- Bekijk je winkelmand en ga door naar betalen.
- Kies of je wilt afrekenen als gast, wilt inloggen of een account wilt aanmaken.
- Een account aanmaken is niet verplicht. Wil je geen account aanmaken, laat dan het wachtwoord veld leeg.
- Voer je adres in en bepaal of dit ook het adres is die op je factuur komt te staan.
- Vervolgens zie je met welk bezorgdienst je bestelling geleverd gaat worden en wat de levertijd is.
- Als laatste kies je de gewenste betaalmethode. De mogelijk betaalmethoden vind je hier.
- Vergeet niet de algemene voorwaarden te lezen en akkoord te gaan om je bestelling te plaatsen.
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een bevestigingsmail met je factuur en je bestellingsinformatie. Ons magazijn gaat aan de slag om je bestelling in orde te maken. Zodra het pakket is overgedragen aan de bezorgdienst, ontvang je e-mail met de track & trace informatie.
Houd ook je spambox in de gaten voor het geval je de e-mail daar ontvangt.
Nadat je de bestelling hebt betaald, ontvang je van ons een e-mail waarin je bestelling bevestigd wordt. Ook sturen we direct de factuur mee.
Let op: check ook je spambox voor het geval onze mail daarin beland.
Als ons magazijn jouw bestelling heeft overgedragen aan de bezorgdienst, PostNL of DHL, ontvang je vanuit de bezorgdienst een e-mail met de track & trace informatie.
Wanneer je besluit om een account aan te maken in het bestelproces, dan kan je vervolgens inloggen met het opgegeven e-mailadres en wachtwoord. In je account kan je jouw bestelling(en) zien.
Loop je tegen een probleem aan tijdens het bestellen? Neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier, via de chat of via WhatsApp.
Als je jouw bestelling wil annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij gaan direct kijken of de bestelling geannuleerd kan worden. Wanneer ons magazijn jouw bestelling al heeft overgedragen aan de bezorgdienst, is annuleren niet meer mogelijk. We zullen dan het retourproces in gang gaan zetten.
Na annulering zullen we ervoor zorgen dat je het geld teruggestort krijgt of dat de betaling wordt geannuleerd.
Betalen
Mollie
Om ervoor te zorgen dat je veilig kan betalen via onze webshop, maken wij gebruik van de betaaldienst Mollie. Mollie zorgt voor een veilige verbinding tussen onze webshop en een van de aangegeven betaalmethoden. Lees hieronder welke betaalmogelijkheden we aanbieden.
iDEAL is een online betaalmiddel, waarmee consumenten kunnen betalen via hun eigen bank. iDEAL is net zo veilig als internet- en mobiel bankieren. Wanneer je kiest voor deze optie word je omgeleid naar je het betaalscherm van iDEAL waar je jouw bank kan aangeven. Daarna word je omgeleid naar je eigen bankieren app. Na betaling word je teruggestuurd naar de webshop en is je bestelling geplaatst.
Wanneer je kiest voor direct betalen met een kredit- of debetkaart, krijg je in de kassa de optie om ’betalen met creditcard’ aan te vinken. Vervolgens vul je hier je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (deze staat vaak op de achterkant van de creditcard) in. In sommige gevallen wordt je gevraagd een extra wachtwoord of e-code in te vullen. Wij versturen de gegevens naar de creditcardmaatschappij. Na het invullen van het wachtwoord of e-code is de bestelling betaald. Je wordt dan teruggestuurd naar de webshop en je bestelling is betaald.
Kies je voor het betalen met Apple Pay, dan kan je snel je bestelling afrekenen met je telefoon. Dit werkt alleen als je Apple Pay op je iPhone hebt ingesteld en een betaalkaart hebt toegevoegd. Dit kan je vinden in je instellingen bij 'Wallet en Apple Pay' op je telefoon.
Klarna is een bedrijf dat het mogelijk maakt om je bestelling direct, achteraf of in 3 delen te betalen. Belangrijk is dat je een account hebt bij Klarna om de betaling uit te kunnen voeren. In je Klarna account zie je of de betaling gelukt is, hoeveel je nog moet betalen en voor welke datum de betaling gedaan moet worden.
Met een SEPA overboeking kunnen Europese bankrekeninghouders in binnen- en buitenland betalingen in euro's van de ene IBAN naar de andere IBAN-rekening overschrijven. Het werkt bijna hetzelfde als een reguliere IBAN-transactie, alleen wordt er deze keer om een extra code gevraagd.
Bancontact is een Belgische bank. Als je hier je betaalrekening hebt, kan je deze optie kiezen om je bestelling te betalen. Nadat je deze keuze hebt aangeklikt, volg je de instructies op je digipass of kaartlezer. Na betaling, word je teruggestuurd naar de webshop en is je bestelling betaald.
Heb je een rekening bij KBC/CBC? Dan kan je gemakkelijk je bestelling betalen. Na het kiezen van deze betaalmogelijkheid, kom je automatisch terecht in de online banktoepassing. Daar staan de belangrijke gegevens al voor je ingevuld. Na de bevestiging van betalen, word je teruggestuurd naar de webshop en is je bestelling betaald.
Als je een Belfius-betaalrekening heeft, kies dan deze optie voor het afrekenen. Na de keuze word je omgeleid naar de online betaalomgeving van de bank. Na het bevestigen van de overboeking, word je teruggestuurd naar de webshop. Je bestelling is betaald.